letih dari segi mental dan fizikal (updated)

anyway in the first 2 pictures u can see that WASEDA SHOCKERS (yalisugi (overkill cos theyre sooooo energetic and smiley its unbearable at times) waseda allmen’s cheerleading team) hoisting up random ppl from the crowd during the fair. hahahha then this guy whos promoting the body building club volunteeredhimself and started flexing up there. DAMN FUNNY LOLSSSS love this






SAYA SUNGGUH LETIH. MENYEBAR RISALAH KELAB SAYA KEPADA PELAJAR-PELAJAR TAHUN PERTAMA.


tahun ini tak ada entrance ceremony jadi mereka tak pakai pakaian formal. jadi tak tahu siapa ialah pelajar tahun pertama atau yang lain lain lagi. saya buaat experiment. kalau saya cover name tag saya orang akan memberi risalah mereka kepada saya. HAHA apabila mereka berbuat begitu saya akan menunjukkan nametag saya dan mereka akan sedar. sekali-sekala mereka kata マジっすか。。。macam hampa.

sungguh BOSAN DAN MENGHAMPAKAN. bahasa jepun saya SUCKS untuk mempelawa pelajar pelajar jepun ini. dan ratio orang yang menyebar risalah dengan pelajar tahun pertama ialah kira kira 50:1. BETAPA STRESSNYA kaki saya sudah mahu putus kerana jalan untuk kira kira 6 jam tanpa makan tengahhari kerana lupa. dan macam saya beritahu jas tshirt saya sungguh ketat saya tak perasan perut saya nampak buncit dalam tshirt itu sehingga saya tengok wajah sendiri di tandas. BUNUH SAYA SEKARANG

ditambah atas itu saya sedang mengalami masa bulan itu. GRR

esok di campus engineering, iaitu turf saya. SAYA BERHARAP DAN BERDOA AGAR ESOK AKAN LEBIH BAGUS 😦 esok ada nomikai pun tapi saya tak tahu akan pergi atau tidak. tengok mood dan tengok ada kawan pergi tak.

pada masa macam waktu ini, saya miss keluarga, rakan rakan dan kehidupan saya di KL.
Leave a Reply

